شناسه خبر : 77833
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 13:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز سال تحصیلی و حرکت های زیبای گروه جهادی حاج احمد/فیلم

برکت خیر رسانی از روحی گرفته تا جسمی، مادی یا معنوی و ... دریایی ست گسترده که میتوان سوار بر قایق عشق و خدمت به هر سوی آن پارو زد و نصیبی را به محرومین و نیازمندان رساند.

فاش نیوز - وقتی ایثارگران جان بر کف که اسطوره خدمت و عشق به مردم هستند، در کارهای خیر پیشقدم می‌شوند، تاثیر بسزایی بر مردم می‌گذارند و شور خیرخواهی و ایثارگری و توجه به همنوع و هم وطن را در دل مردم عادی و حتی هم‌کیشان خود زنده تر می‌کنند.

 بنا بر همین مسئله، شاید اجر قدم های خیر بابرکت جانبازان و ایثارگرانی که پیشرو امور خیر در خدمات رسانی می‌شوند، مضاعف و چند برابر باشد و تمام عزیزانی که به عشق همراهی با این عزیزان و عزیزکردگان مردم ایران، در این امور خیر همراه و هم مسیر می‌شوند نیز با شوقی متفاوت ناشی از قدم زدن در جاده خدمت عاشقانه و از جنس شهدا، برکات خود را سرازیر می‌کنند.

برکت خیر رسانی از روحی گرفته تا جسمی، مادی یا معنوی و ... دریایی ست گسترده که میتوان سوار بر قایق عشق و خدمت به هر سوی آن پارو زد و نصیبی را به محرومین و نیازمندان رساند.

و زیبایی مرام و معرفت الهی نیز بر این است که همه گونه نیت های خیر و نیک را به ذره ای حتی می‌پذیرد.

بچه های جانباز گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان و خیرین باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس تهران، با آغاز سال تحصیلی هم برای کودکان نیازمند روستاهای محروم بلوچستان کیف و کفش و لوازم التحریر تهیه دیده و توزیع نموده اند.

و همچنین در راستای توجه و یاری رسانی به تغذیه اقشار محروم، در میان خانواده های نیازمند به توزیع مرغ پرداخته اند.

و چقدر زیباست دیدن چهره های معصوم و زیبای خوشحال دانش آموزان کوچک و محرومی که کفش نو به پا کرده اند و با حالی خوب تر به مدرسه می روند...

 

فیلمی کوتاه از این حرکت موجود است که به زیبایی در دید مخاطبین قرار می‌گیرد.

 

شهید گمنام

فیلم و عکس از جانباز حاج «اکبر حسین زاده» و تیم گروه جهادی

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi